سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همسنگران شهدا در زارچ


بزرگ مرد تاریخ

گنجینه احادیث

 
دوستان همسنگر
 
جستجو گر گوگل


درس گرفتن از شهدا:

 شهید «عادل عظیم‌خانی»، شهیدی از شهر خوی استان آذربایجان غربی است که در گلزار شهدای شهرشان آرمیده است. مزار شهیدان عادل عظیم‌خانی و محمد فتحعلی‌زاده، برای تک تک ما پیام دارد و خدا آن روز را از ما بگیرد که شرمنده شهدا باشیم.

مزار شهید «عادل عظیم‌خانی»

بر سر مزار شهید «عادل عظیم‌خانی» نوشته شده است: روی قبرم مثل برادر فتحعلی‌زاده گِلی باشد، زیرا در شهرمان کسانی هستند که نان روزمره خود را نمی‌توانند پیدا کنند و در زیر سقف‌های گِلی زندگی می‌کنند.

مزار شهید مهندس «محمد فتح‌علی زاده»

و اما شهید مهندس «محمد فتحعلی‌زاده» این چنین وصیت کرده بود: «سر قبرم، سنگ قبر برایم نسازید و قبری بسیار ساده و گِلی و یک تکه حلبی کوچک نباتی بگذارید تا یادتان همیشه باشد که هنوز در حلبی آبادها و روستاهای دور افتاده‌مان، مادران و خواهران و برادران و پدران‌مان حسرت غذای روزانه را می‌کشند»



   نوشته شده در یکشنبه 92/2/22  توسط همسنگر 



معیار انتخاب رئیس جمهور در بیانات اخیر رهبر انقلاب در اولین روز سال 92 و در حرم رضوی :

«آنچه ما برای رئیس جمهور آینده نیاز داریم،

عبارت است:

از امتیازاتی که امروز وجود دارد،

منهای ضعف هایی که وجود دارد.

این را همه توجه کنند ! ...

آن چیزهایی که امروز برای دولت و برای رئیس جمهور نقاط قوّت محسوب می شود، این ها باید در رئیس جمهور بعدی وجود داشته باشد، اینها را باید در خود تأمین کند.

آن چیزهایی که امروز نقاط ضعف شناخته می شود ــ که ممکن است شما بگوئید، من بگویم، دیگری بگوید ــ این نقاط ضعف را باید از خود دور کند



   نوشته شده در دوشنبه 92/2/2  توسط همسنگر 



سخنان مقام معظم رهبری درباره سپاه:

«سپاه پاسداران در سایه ی روحیه ی انقلابی و معنویتی که از سرچشمه ی جوشان دل منور و روح مصفای آن امام عارفان و قدوه ی صالحان پیوسته می جوشید و بیش از همه، جوانان رزمنده و خالص سپاه و بسیج را سیراب می کرد توانست نقش تعیین کننده ای را در دفع حمله ایادی استکبار به جمهوری اسلامی ایفا کند و در کنار ارتش و با به کارگیری بسیج مردمی، درس تلخی به دشمنان اسلام بدهد و حفظ و استمرار نظام جمهوری اسلامی را تضمین کند.»

«... سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مولود مبارک انقلاب اسلامی است، در همه ی جهان پس از صدر اسلام پدیده ی بی سابقه ای است. این پدیده در حقیقت مظهر عینی و مجسمی است برای شعارهای انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه ی قدرت های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان و از همین روست که سلطه های بزرگ در سراسر جهان با چشم انزجار و نفرت، بدین پدیده ی الهی می نگرند چنان که به انقلاب اسلامی.»

«سپاه پاسداران نور چشم و عضو اصلی انقلاب است، چرا که از بطن انقلاب روییده، رشد کرده و رو به کمال است.»

«برجستگی سپاه، در همراهی «سلحشوری نظامی» با «خلوص معنوی» بوده و همه ی موفقیت ها از هماهنگی این دو ناشی شده است و این عنصر اصلی که صفت مجاهدان جلیل القدر صدر اسلام و پایه گذاران افتخارات تاریخی اسلام است، همواره باید در سپاه پاسداران حفظ شود.»

مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا

        حضرت آیت الله خامنه ای

 

دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ملت مجاهدپرور ایران و تمامی پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی مبارکباد.

 



   نوشته شده در یکشنبه 92/2/1  توسط همسنگر 



-

امام خامنه ای

درباره همسنگران
 
 
 
زارچ در مرکز ایران