سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همسنگران شهدا در زارچ


بزرگ مرد تاریخ

گنجینه احادیث

 
دوستان همسنگر
 
جستجو گر گوگل


بسم الله الرحمن الرحیم

اِنّ الله اشتَری مِنَ المُؤمنینَ انفُسَهُم و أموالَهُم بِأنَّ لَهُم الجنّه یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللهِ فَیَقتلونَ و یَقتَلونَ وَعداً علیهِ حَقّاً فی التوریه و الإنجیلِ وَالقرآنِ من أوفی بِعهده من الله فاستبشروا بیعکم والّذینَ بایَعتُم بِه و ذالک هوالفوزالعظیم

 خداجان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده و آنها در راه خدا جهاد می کنند که دشمنان دین را به قتل برسانند و یا خود کشته شوند ، این وعده قطعی است .

از خدا باوفاتر کیست ؟ اهل ایمان ، شما به خود در این معامله بشارت دهید که این معامله با خدا به حقیقت سعادت و پیروزی بزرگ است .

پدر و مادر و عزیزان من امیدوارم که هروقت که مرا یاد می کنید با دلی سرشار از ایمان و قلبی پر مهر از امام و با خوشحالی مرا یاد کنید ، چون راهی که در آن هرگز باعث غم نیست بلکه افتخار است .

موقعی که بدنهای ما برای مرده شدن آفریده شده است ، پس چه بهتر که این مرگ در راه خدا باشد ، چنانکه خداوند در آیه ی فوق می فرماید : شما جان و مالهایتان را در راه من انفاق کنید ، در عوض ، من بهشت را به شما ارزانی می دارم .

آیا شما در مقام وفای عهد ، کسی را صادق تر از خدا نشان دارید ؟ پس بدانید که هیچگاه شهید مردود نیست و در همه حال و همه وقت در بین شماست .

پس پدر و مادرم که سلام پیامبر خدا بر شما باد ؛ سلام بر تو مادری که مرا باتقوا پرورش دادی و به اسلام هدیه کردی ، آفرین برتو ای مادری که افتخار اسلام و امام هستی .

سلام من بر تو ای پدرم ، ای پدر بزرگوارم سلام بر پدری که با عرق و پینه های دستت و با لقمه ی حلالت مرا برای اسلام و فدا شدن در راه اسلام بزرگ کردی و بدان پدرم که مرگ در راه خدا هیچ موقع گواراتر برای من نیست الی در همین سنین جوانی به تنها کامی که می رسم کام شهادت است و بقدری این مرگ گواراست که قابل بیان نیست و آنقدر در امواج خون خویش شنا می کنیم تا به ساحل پیروزی برسیم ، پس پدر و مادر عزیزم امیدوارم که اگر لیاقت شهادت را داشتم و شهید شدم هیچگاه برایم بلند گریه نکنید که باعث خوشحالی دشمنان اسلام می شود .

و تو خواهرم با حجابت پاسدار خون شهیدان باش و بدان که حجاب تو سنگر توست ، در مقابل بی عفتان و به قول امام که بدانید بلندترین فریادها نماز است پس نماز را به پاس دارید .

و تو ای برادرم راهم را ادامه بده و نگذار که امامم تنها بماند و هیچ موقع سنگرم را خالی نگذار .

و به مردم بگویید که از خط سرخ امام که خط تمام اولیلست باز نمانند و برای او دعا کنند که انقلاب ما از اوست و برای او دعا کنند .

و از مسئولین ، کسانی که در رأس کارهای مملکت هستند می خواهم که افراد شناخته شده را در رأس کارها قرار دهند تا خون شهیدان پایمال نشود .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار . 

برگرفته از:  حدیث عشق



   نوشته شده در چهارشنبه 91/3/24  توسط لاله های سرخ 



-

امام خامنه ای

درباره همسنگران
 
 
 
زارچ در مرکز ایران